5ちゃんねる ★スマホ版★ ■掲示板に戻る■ 全部 1- 最新50  

■ このスレッドは過去ログ倉庫に格納されています

助けて! Racist website in USA

1 :Yoshi:2008/09/09(火) 00:59:24 ID:7qA0h8ze0
今日は

Sorry my Japanese not very good.

I am Japanese-American student in Philadelphia USA and I want your help 助けて!

Every day my classmates tease me about my nationality and now they make fun of my mother and Japanese people on this website

日本人の悪口を言っている掲? 4;板を見て!

http://www.theybannedme.com/forums/showthread.php?t=587

"People that they can rape.
I'm sure you have made the connection.

We get it Japan. It's the squinty eye thing. They can see for MILES in a straight line, but the 'ol Peripheral Vision is shot to shit. Hence they bump into shit. And you'd be pissed off if you were always bumping into shit too. Pissed enough to rape?

Any Comments/useful links to other examples of Japanese stuff you don't like?"
要訳:日本人の目は細いから、? 94;りっぽい。だから日本人は、レ? 2;プがすき。

"Japanese girls are tiny. Tint waists, tiny, boobs, tiny hips, tiny hands.
I like girls with small hands because they make my dick look big."
訳:日本人の女の子の体はひら{ 87;ぺったい。でも僕は小さい体が? 9;き、僕のチンポが大きく見えるか ;ら。

こいつらに、どうにか学習させ{ 94;いと!

Please can you help me protest this site.

どうもありがとうございます

2 :オレオレ!俺だよ!名無しだよ!:2008/09/11(木) 19:17:06 ID:OUKgC5sV0
にん

2 KB
■ このスレッドは過去ログ倉庫に格納されています

★スマホ版★ 掲示板に戻る 全部 前100 次100 最新50

read.cgi ver 05.04.00 2017/10/04 Walang Kapalit ★
FOX ★ DSO(Dynamic Shared Object)